tiistai 13. maaliskuuta 2012

Liian vihree.

Tein tänään jotain aivan uutta ja jännää.
Menin kouluun vihreässä hameessa!
Ja naamani tilalla kasvaa kamera.
Ja hiukseni hapsottavat järkyttävästi.

En erityisemmin pidä ideasta julkaista "päivän asu" -kuveja, mutta menkööt.


Ensimmäisessä(?) jaksossa asustekurssilla tehtyäni vihreän rusetin pikkusiskon valmistujaismekon ylijäämistä lupasin tehdä samaisesta materiaalista hameen, ja tulla vielä joku päivä siinä kouluun.
Tänään oli tuo päivä.
Hauskoja reaktioita. En normaalisti käytä mitään muuta kuin mustaa, maustettuna ehkä useasti pinkillä, satunnaisesti valkoisella ja harvoin harmaalla. Ei ikinä muilla väreillä.
"Oho!"
"Sulla on _vihreetä_!"
"Sun pitäis useemmin käyttää vihreää."
"Mitä hittoa?"

Juu, kiitos ei. Olo tuntui väärältä koko päivän. Liian vähän mustalta. Liian vihreältä.


Mun photoshoppaustaidot kehittyy selkeesti. Katsokaa nyt kuinka hienosti hävitin erään sovitusasiakkaan tuolta taustalta.

Oikeasti kuvastin sovitusta. Satuin vain vahingossa kuvaan...

2 kommenttia:

  1. Mä jotenkin nyt kyllä järkytyin että miten ihmeessä oot päätynyt tuohon väriin.
    Kyllähän se sopii sulle, mutta... Mä en ikinä pääse tästä traumasta. Olen aina ajatellut että Chuuko on... no... jonkinsortin vampyyri.
    Nyt mun koko maailmani kaatui :D

    VastaaPoista