maanantai 2. heinäkuuta 2012

Tulevaisuus.

Tämä tyttö jatkaakin opiskelua syksyllä! 

Vaikka vielä talvella olin varma, että opiskelut saavat riittää.
Vaikka ensimmäisen pääsykoepäivän jälkeen olin varma, että abstrakti vesivärityö vei mahdollisuuteni jatkoon. 
Ja vaikka toisena päivänä tekikin mieli vajota lattianrakoon muiden piirrustustaitoa kadehtiessa.
Ja vaikka kolmantena pääsykoepäivänä meinasinkin ryysiskammoni takia jäädä vaille materiaaleja. 

Elokuussa alkaa ammattikorkea.
Linja jota harkitsin jo kolme vuotta sitten, mutta jätin hakematta.
Halusin vankan ompelukokemuksen pohjalle, en kadu.

Kenties neljän vuoden päästä olen muotoilja.
Esiintymisasusuunnittelija. 
Työtön.

8 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. No ompa jännää tosiaan, mistä tänne oot eksyny? :D

    Vähän oli kyllä pelottavat pääsykokeet, aika ennalta-arvattavat, mutta vähän kyllä jänskätti kun katteli muiden tuotoksia.

    VastaaPoista
  3. oho vähä sählään täs mut siis sanomani piti et oho olipas jännää eksyy tänne. samat fiilikset oli pääsykokeis mut silti sisää pääs myöskin joten näkyillääs koulus sit :------))

    VastaaPoista
  4. googlailin esiintymisasusuunnitteluu :')

    mulla meinas kaikki kusta just siihe ku kattelin mitä muut teki ja olin iha et ei tsiisus täst mitää tuu ku kaikki tekee noi siistei juttui ja en osaa angstangst :'))

    VastaaPoista
  5. Joo sama, mut yritin tsempata itteä sillä et ei ne piirrustustaitoa eti, vaan sisältöä. Kuvittelen noudattaneeni ohjeita aika täsmällisesti ja otin huomioon nimenomaan arvosteluperusteita. Ilmeisesti tuotti tulosta. :D

    VastaaPoista
  6. näemmä 8))

    huhu onneks ei vähää aikaa tarvii käyä pääsykokeis jos opiskelut lähtee rullaa ja ala tuntuu kivalta jjajja. oli kyl jotenki nii mehut vievää :---)

    mut jänskää tääl on jo nahkasalkut hankittu koululaukuks jajaja alle kuukausi :o

    VastaaPoista
  7. Ite en ottanu sinänsä stressiä pääsykokeista, olin jo päättäny etten ees hae mihinkään kouluun. Sit kuulin tosta vähän vahingossa ja päädin kokeilemaan. :DD

    Kyl ainaki opintosuunnitelmaa ko katteli, ni vaikutti ihan mielenkiintoselta. Vähän kyllä ruotsin lähtötasotesti heti ekalla viikolla kauhistuttaa, mut ehkä se siitä.

    Voidaanko me jatkaa tätä keskustelua esimerkiks messengerin tai naamakirjan puolella?

    VastaaPoista
  8. mä olin nii asennoitunu et haluun tänne lahen amk:hon opiskelee vaatesuunnitteluu ja sitku ei ees pääsykokeisii päässy nii olin et no pakko päästä jonnekki vähä fail jossei mitää saa nii oikee yrittämällä yritin pistää parast pelii :'DD

    Mutjoo mäki totesin et opintosuunnitelma vaikuttaa kivalt! ja joo hei heitäppäs Elisa Lepistö ja siin on sellane sivukuva profiilikuvana :---)

    VastaaPoista