tiistai 20. marraskuuta 2012

Kamalan kaunis lapsi.

Meijän piirustuksen ja maalauksen kurssilla on teemana joku hämmentävä itsetutkiskelu. 
Sen pohjilta seuraavalle tunnille piti etsiä määrä x lapsuudenaikaisia kuvia, joiden perusteella lähdetään työstämään seuraavaa piirrosta.

Pyysin äitiä tuomaan kasan lapsuudenaikaisia valokuvia, jotta voisin seuloa tunneille tarvittavat kuvat. 
En kuitenkaan voinut olla tarttumatta kameraan ja jakamatta muutamaa kuvaaa ensin naamakirjaan, ja miksei tännekin. Onhan noita kaikenlaisia tyylinkehittymiskuvia näkynyt, mä alotan vuodesta -92!


Chuuko 2v.
Siis omgl0lz nyt kaikki mun k00ttiskenepisteet rapisee, kun oon pukeutunu ihan päästä varpaaseen keltaseen! Oon syntyny kesäkuun alussa, joten mun synttäreillä on varmaan aina tehty voikukkaseppeleitä pentuna. 
Ja tykkään noist polvisukista!


Chuuko 3v.
Purskahdin tämän kuvan nähdessäni nauruun, ja totesin että oompa ollu tyylikäs penskana. Äiti kommentoi virnuillen vieressä jollain todella kuvaavalla sanalla, jota en nyt enää saa millään päähäni. Olikohan se kenties rönttöinen, tai jotain vastaavaa. Oon pienenä ollu paljon mamman hoiteissa kun äiti ja iskä kävi vielä töissä kodin ulkopuolella, ja liikuin näemmä myös mamman vanhoissa vaatteissa... 
Tyylikästä, tai sitten ei.


Chuuko 3v tässäkin.
Serkkujen kanssa oli kai tapana leikkiä erilaisia pukeutumisleikkejä. Porukoiden yläkerran aitassa on varmaan vieläkin jätesäkkikaupalla isovanhempieni ja mahdollisesti heidänkin vanhempiensa vaatteita. Niitä sitten kaiveltiin ja pukeuduttiin. Tässä kuvassa oon selkeesti menossa naimisiin itteäni puolet pitemmän morsiamen kanssa... 



Chuuko 4v.
Iskä on aina ollu mun idoli, varsinkin kun se rakens mulle leikkimökin. 
Ja huomatkaa samanlaiset hatut! Tykkäsin joskus matkia iskää kauheesti. Kuljin navetassakin sen perässä yli-isoissa saappaissa, ja yritin harppoa samoja jalanjälkiä pitkin, kun mitä isi kulki. 



Chuuko 5v ja systeri 3v.
Oon aina miettiny, et miks lapset pitää pukea samannäkösiin vaatteisiin.
 Ja miks systeri menee aina joka paikkaan naama eellä. Se oli penskana aina naama ruvella, kun se tipahti millon mistäkin... bussin rappusilta suoraan naama eeltä asfalttiin kun oltiin menossa häihin... kylpylässä lasten altaassa leuka eeltä liukumäkeen etc. 
Pöljä lapsi.


Chuuko 7v
Tää taitaa olla mun ekan luokan luokkakuva. 
Tykkään tosta oranssin ja punasen yhdistelmästä. 
Ja varsinki noista joulutähdistä. 



Chuuko 7v kanssa.
Ai vitsi, mitä mä niistä saappaista sanoinkaan! 
Ja kattokaa nyt noita haalareita!
Pitäis taas joku kerta mennä paijailee lehmiä.

Vitsit oon ollu kyllä kaunis lapsi.

2 kommenttia:

  1. Nää lapsuuskuvat ovat kyllä aika mahtavia! :) Mukava kattella, onhan tuota itselläkin vaikka minkälaista kuvaa lapsuusajoilta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä. Oon hajoillu nyt tolle mun ja systerin kuvalle joka kerta, kun oon avannu tän tai naamakirjan. Ei näille voi vaan olla nauramatta : DD
      Vielä kun viittis kaivella, ni sais tehtyä samanmoisen vähän tuoreempana.

      Poista