keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Pitkäkorvalehmä.

Pari postausta taaksepäin kerroin pyhäinhäväistyksestäni, ja tänään homma sai hieman jatkoa.
Olin jo tehnyt edellisellä kerralla varsinaiset työt pois alta, ja käytin päivän lähinnä rötväämiseen ja leikkimieliseen kokeiluun.

Lopputuloksena oli useampikin ihan hauska juttu, joista osa näkyykin allaolevissa kuvissa.


Ompelijan vakiovarusteet, kalustelakka ja ruuvari.


Lähes kaikki materiaalit ovat kierrätystavaraa, vain nuo korvisosiot kävin ostamassa uusina. 


Sininen ei ole yhtään mun väri, enkä muutenkaan vaihtele korvakorujani oikeastaan ikinä.
Mutta kun näin nuo alunperin ilmeisesti vanukaspurkeista saadut tarrat, en voinut vastustaa ajatusta.
Pakkohan nuo lehmäörvelöt oli saada johonkin.
Ja noita tarroja on vielä aikamoinen kasa lisää... 

Illalla kaivan vielä 17-vuotiaan minän vaatekaapista ja suuntaan koulun teemapirskeisiin.


(Btw mietin, että pitäiskö mun ruveta kirjotteleen näihin teksteihin tunnisteita, niin näitä olis ehkä helpompi lajitella. Mitä mieltä ootte?)

4 kommenttia:

  1. Tunnisteille +1, korviksille +over 9000

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha. Korvikset on kans mun lempparit. :D

      Poista
  2. Mie oon muuten myös miettiny mahdollisten tunnisteiden laittamista, sinänsä ne on ihan kätevät, mutta aika lailla "hae tästä blogista"- hakukenttä ajaa saman asian. :) Monissa blogeissa niitä tunnisteita on ihan liikaa, ja kaikki pienimmätkin asiat merkattu tunnisteiksi, mutta jos aihepiirit pysyy suht samana, niin ei vaikka 10-20 tunnistettakaan näytä pahalta tuossa sivussa. :) Kakspiippunen juttu tämäkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelinki enempi just semmosta paria päätunnistetta, ei mitään nippelimerkintöjä. Mulla kuitenkin nää jutut pyörii aika laidasta laitaan ja jos haluaa ettiä vaan vaikka ompelujuttuja, ni on aika selaaminen. Ne vois kuitenkin ehkä helpottaa ihmisten elämää ainakin vähän.

      Poista