keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Neonkeltainen painajainen.

Viimeisen viikon aikana en ole juurikaan kotona käynyt muuta kuin nukkumassa ja nekin harvat tunnit nukkunut varsin huonosti.

Edellisenä maanantaina eksyin iltapäivästä työpajalle ja kuulin sivukorvalla itsestäni puhuttavan.
Pian tuon jälkeen eräs designer-stylisti -opiskelija tuli luokseni, ja aloitti lauseensa sanoilla "mä kuulin et sä oot aika hyvä ja nopee...."

Enkä mä osannut taaskaan kieltäytyä.
Me kaksi. 
Neljä asukokonaisuutta.
Aikaa 1,5 viikkoa.



Eikä hän osannut kaavoittaa eikä valmistaa päällystakkia.
Ja mallistossa niitä oli kaksi.
Joten arvaatte varmaan, mitä mä sain tehtäväksi?


Kahdenkymmenenkahden (22) oppitunnin lisäksi ompelin mallistoa neljäkymmentäkolme (43) tuntia keskiviikosta keskiviikkoon.
Ai mitkä työtunnit viikossa?


Ja koska olin varsin nopeahko viikonlopun aikana, sain vielä valmistettavakseni koko neljännen asukokonaisuuden.
Ja nyt koko pläjäys on valmis!

Oikeita kuvia saatte ehkä äksönissä, jahka mallisto pääsee keväällä esille ihan oikeasti.
(Ellei paikalliset yrittäjät ole pissipäitä.)



Nyt menen nukkumaan.
Huomenna olisi vielä neljä tuntia valokuvauksen teoriaa, ja sitten neljän päivän loma.

Äiti uhkasi viedä meijjät pilkille.

4 kommenttia:

  1. Auts :D Tuo oli kyllä aika nopeeta toimintaa! Itse olen väsäillyt erääseen muotinäytökseen kolmea asukokonaisuutta nyt muutaman kuukauden!!! :D Tietysti mulla on ollut niiden lisäksi myös koulutyöt ja muutama asikastyö muta silti :D Oot kyl himputin nopea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli mullakin muut koulutyöt ja pakolliset läksyt teinkin tuon lisäksi, mutta kaikki ei niin kiireelliset jutut, jotka olisin jo normaalisti aloittanut vaikka palautus onkin vasta viikon parin päästä, jätin suosiolla myöhemmälle. Mutta joo, oonhan mä joissain tapauksissa aikaansaava. :DD

      Poista
  2. Öh, kirjotin kommentin, mutta se ei vaan koskaan tullut perille asti... Jaa!
    Mutta siis sitä vaan, että juma tota sun työtahtia. Pakko kunnioittaa tota sun tekemisen meininiä ihan mieletöntä, sinä jos kuka olet lomasi ansainnut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitti. Ei tämmösiä rutistuksia kyllä ihan joka viikko jaksaisikaan. Hieman toivoisin enempi työskentelyaikaa, mutta saa sitä aikaiseksi näinkin! :D

      Poista