perjantai 23. toukokuuta 2014

Päivä 12. Torstai.

Skippailin taas päiviä, kun mun päivät on melko samanlaisia eikä mitään kummempia tapahdu.
Hieman on ollut muutenkin mieli maassa, kun sähköpostiin kolahti ilmoitus työpaikkani loppuunmyynneistä melko tiukalla aikataululla.
Näillä näkymin työt kuitenkin jatkuvat samoissa merkeissä, jahka kaikki pykälät saadaan selviksi ja hommat muutenkin hoitoon.


AAMU


Aamulla läksin töihin kauheella kiireellä, kun mentiin samalla kyydillä ja J meni puoli tuntia aiemmin töihin.
Kiskoin vaatekaapista päälle mitä sattuu, enkä tuntenut oloani kovin hyväksi loppujen lopuksi valitsemissani vaatteissa.
Kävin sitten marketissa vaateostoksilla näin töitä ja kesähelteitä ajatellen.
Oon kyllä huono vaatealan ihminen, shoppailen vaatteeni alennuksella ruokakaupasta.


PÄIVÄ


Kun edellisenä päivänä kolahti sähköpostiin viesti loppuunmyynneistä, keräilin samantien töistä kasan vaatteita kummitytölle vielä kun kokoja löytyi.
Oli itseasiassa juuri hetkeä aiemmin puhetta mm. uv-suojavaatteista kummitytön äidin kanssa.

 Minirimpsessa näyttää kuulemma paremmalta sinisissä kuin punaisissa vaatteissa, joten valitsin sitten enemmän noita meidän "poikasävyisiä" vaatteita, jotka itseasiassa ovatkin paljon nätimpiä. 
Meijän tyttöjen valikoimassa on välillä ihan ihmeen värisiä vaatteita.


RUOKA


Systeri tuli hakemaan mut töistä ja käytiin sitte ruokakaupan kautta.
Yleensä teen tortillapohjatkin itse, mutta nyt oltiin sen verran nälkäisiä, että oli tyytyminen kaupan versioihin.


NAAMA + HIUKSET


Päivän rähjääntynyt lärvi. Yhet päikkäritkin sammuin sohvalle tällä kuontalolla.
Huivinutturasta on tullu mun ihan ylivoimainen ykköslemppari. 
Ei oo kuuma, hiukset ei lähmi naamalla eikä olkapäillä ja siinä on hauskaa pientä hippihenkisyyttä, joka on mulle muuten melko epätavallista.
Ainoa vaan että mun baby-hiukset on näemmä vihdoin ja viimein kasvanut ja nyt näyttää siltä kun mulla ois tosi härö sivuotsis molemmilla puolilla.


ILTA


Systerillä oli treffit jonkun tinderimiehen kanssa ja lähettiin sitte jo valmiiksi keskustaan, kun aurinkokin paistoi ja lämpötila näyttä lähemmäs kolmeakymmentä vielä kaheksan aikoissa.
Kauheen kiva tapaaminen, kun joutui samantien kasvokkain isosiskon kanssa, haha!


PÄIVÄN KUVA

Mun tomaatit kasvaa! 
Oon kyllä vähän myöhässä näiden kasvatusten suhteen, mutta olkoot.
Ehkä se sato ei oo tärkein, vaan tää kasvun seurailu on aika jännittävää.
Olkookin että olen jo pariin otteeseen meinannut tappaa nämä vahingossa.


TÄRKEINTÄ


Ei tietenkään ole osallistuminen, vaan voitto ja hyvät karkit!
Aurinko meni talojen taakse piiloon, joten siirryttiin J:n kanssa terassilta sisälle bingoamaan.
Ei ollut meidän bingopäivä eilen, ei sattunu numerot kohilleen ei.
Voitin sentäs yhden kierroksen ja saatiin edes hintsuti suut makiaksi.
Katin bingossa kun tosiaan palkintona on lähes poikkeuksetta karkkia.

Vielä olisi kolme haastepäivää jäljellä.
Sitte pääsette taas nauttimaan mun blogihiljasuudesta, kun ei oo enää tällasa pakkobloggausta :'D

2 kommenttia:

  1. Onpa ollut tapahtumaa!:) Söpöjä lastenvaatteita, kauniit värit. Meiilä tulee yleensä ostettua vihreää, turkoosia, keltaista ja oranssia. Ja punaista... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jea, mun päivät on yllättävän täynnä hässäkkätä, vaikka tuntuu että mitään en oikeesti tee. Totuus on, että olen tainnut viettää kokonaista yhden päivän kotona tekemättä rehellisesti_mitään pakollista_ sitten lokakuun, kun alotin työt opiskelujen ohella. Huomisenkin vapaapäivän tulen käyttämään pyykkiä pesten ja ompelemalla mahdollisimman valmiiksi asiakkaan valmistujaismekon. Phuuuh. En ymmärrä miten te kykenette hankkimaan vielä lapsia tällaseen kaaokseen. :D

      Poista